x تبلیغات
شرکت شیمیایی ساختمانی آژن

گروت سیمانی

گروت

 گروت سیمانی

گروت سیمانی تشکیل شده از آب ، سیمان ، ماسه و افزودنی های متداول دیگر می باشد. از گروت ها جهت پر کردن فضاهای خالی و ترک های بزرگ ، لایه لایه شدن و یا خرد شدن استفاده می شود.از این لحاظ کاربرد گروت مشابه ملات می باشد. گروت کاربردی در زیر صفحه ستون ها، آنکربلت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پل ها، بلت ها، ریل ها، حایل ها دارند. مهم ترین مزایای گروت ها این است که مکانی که در آن گروت ریخته می شود را کامل پر می کند. چون گروت منبسط شونده خاصیت غیر انقباضی دارد از گروت آماده جهت مصارف مختلفی مثل، زیر صفحه ستون ها، آنکربلت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پل ها، بلت ها، ریل ها، حایل ها و ...استفاده می شود.

چسب پودری سرامیک پرسلان

شرکت شیمیایی ساختمانی آژن

 چسب پودری سرامیک پرسلان

چسب پودری سرامیک پرسلان یکی از بهترین چسب هایی می باشد که برای چسباندن سرامیک و کاشی پرسلغان که اندازه و ابعد بزرگی دارد انتخاب مناسبی می باشد. برای استفاده از چسب پودری باید این محصول را با مقذار مشخصی آب مخلوط کرد تا حالت خمیری به دست آید بعد با استفاده از ماله کش ها آن ها را بر روی سطح تمیز و خشک چسباند. چسب پودری سرامیک پرسلان در شرکت آژن شیمی با قیمت مناسب عرضه می گردد. 

ژل میکروسیلیس برای بتن

ژل میکروسیلیس

 ژل میکروسیلیس برای بتن

ژل میکروسیلیس برای بتن ماده افزودنی اصلاح شده پیشرفته بر پایه پلی کربوکسیلات اتر ، متشکل از پودر میکروسیلیس ،ابر روان کننده و مواد دافع آب و الیاف پلی پروپیلن می باشد که برای ساخت انواع بتن های توانمند ، نفوذ ناپذیر و پردوام مورد استفاده قرار می گیرد . ژل میکروسیلیس یک سوپر پوزولان است و تأثیـر قابل ملاحظه ای در افزایش مقاومت ، دوام و دیگر خواص بتــن دارد . ژل میکروسیلیس موجب افزایش تراکم بتن و همچنین افزایش مقاومت های فشاری ، خمشی و کششی بتن خواهد شد .

چسب کاشی

 چسب کاشی

چسب کاشی بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر می باشد ، با توجه به پلیمرهای استفاده شــده در تولید ، چسب کاشی پس از خشک شــدن در برابر رطوبت مقاوم می باشد . چسب کاشی امکان چسبانـدن انواع کاشی و سرامیک بر روی کف و بدنه سالن ها ، دیوارهای بتنی و سیمانی و چسباندن کاشی بر روی کاشی را به راحتی فراهم نمــوده ضمن اینکه سطحی نفوذ نا پذیر و مقاوم در برابر رطوبت ایجاد می نمایــد.

چسب سرامیک

 چسب سرامیک 

شرکت های تولید کننده مختلفی انواع چسب سرامیک را با مواد و متریال اولیه مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. این چسب ها در دو نوع چسب پودری سرامیک و چسب خمیری سرامیک موجود می باشند. چسب پودری سرامیک از مواد خشک تشکیل شده است که در مجاورت آب و یا رزین خاصیت چسبندگی خود را به دست می آورد. اما چسب خمیری سرامیک به صورت آماده در بازار موجود می باشد این نوع از چسب ها در قوطی ها با اندازه های مختلف به فروش می رسند برای استفاده از این نوع از چسب ها نیازی به افزودن هیچ گونه ماده اضافی نمی باشد. 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد